Seniorenorkest in Edam

Op een ontspannen manier muziek maken?

Je bent van harte welkom bij ons orkest.

Heb je vrije tijd, en heb je de beschikking over een instrument? Meld je dan aan bij onze muziekvereniging via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Een paar blaasinstrumenten zijn beschikbaar, evenals slagwerk, en pauken. Er is geen leeftijdsgrens, maar omdat we overdag repeteren, zal naar verwachting een belangrijk deel van de leden uit senioren bestaan.

De activiteiten van het seniorenorkest zijn in principe van september tot mei.

Het woord seniorenorkest suggereert dat alleen senioren tot het orkest toegelaten worden. Niets is minder waar. Er is geen leeftijdsgrens, maar omdat de repetities overdag plaats vinden, zal naar verwachting het merendeel van de leden uit senioren bestaan. Het begrip dag-orkest past hier ook heel goed.

ONZE PLUSPUNTEN?

Waarom lid worden van Seniorenorkest Edam?

• Repeteren van september tot mei
  • Repeteren wekelijks
  • Ontspannen sfeer